torstai 6. kesäkuuta 2013

VIIMEINEN BLOGIPÄIVITYS !

Eli tosiaan, kotona ollaan.. Huijasin, että olisin kirjoittanut Holyokessa vielä viimeisistä päivistäni Jenkkilässä. Ei mulla vaan ollut aikaa. Tässä on lyhyt selostus..

Mulla oli läksiäiset parhaiden kavereiden kanssa Holyoken keskuspuistossa. Sitä ennen oli ollut monta tosi ihanaa +30 asteen päivää,  mutta tuona päivänä oli tietenkin pakko tuulla ihan kauheasti. Silti meillä oli tosi kivaa ja vietettiin koko päivä siellä. Mulla on kyllä ihan parhaat jenkki-kaverit!!!
Saman päivän iltana menimme host-perheeni kanssa illalliselle lempi-ravintolaani.



Lähtö-päivänäni olimme iso-host-mummuni huutokaupassa jonka aikana hyvästelin host-sukulaisiani ja hengailin host-serkkujeni Ashlinin ja Jadinin kanssa.

                                                         HOST-SERKUKSET

                                                                    PIZZA PAD

HOST-SISKO


Lähtö oli vielä vaikeampaa, kun olisin ikinä kuvitellut, mutta tiedän, että nään host-perheeni vielä joku päivä ja onneksi skype on keksitty...

Nyt olen ollut kotona jo neljä päivää. Suurimman osan ajasta olen kuluttanut nukkumalla tai muuten vaan laiskottelemalla, mutta oon kyllä ehtinyt jo nähdä joitain kavereitakin..


Tämä oli mun viimeinen päivitys. Kiitos kaikille, jotka jaksoivat lukea!

Mulla on takanani ihan uskomaton vuosi!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti